لاغری با تغییرات کوچک ولی نتایج بزرگ

چهارشنبه 15 شهريور 1396
11:50
Ava

لاغری با تغییرات کوچک ولی نتایج بزرگ
لاغری با تغییرات کوچک ولی نتایج بزرگ _ سال ۲۰۰۰، در یک روز یکشنبه، عده ای تماشاگر برای دیدن فیلم پر‌حادثه‌ی انتقام به بازیگری مل‌ گیبسون‌ در یک سینما در حومه شهر شیکاگو رفته بودند. این افراد به‌طور نامحسوس در تحقیقی در مورد رفتار‌های غیر منطقی خوردن شرکت کرده بودند. به هر نفر یک نوشیدنی دلستر و پاکتی بزرگ پفیلا (ذرت‌ بو‌داده) داده شده‌بود و از آنها خواسته شده‌ بود بعد از پایان فیلم برای پاسخ دادن به چند سوال، در سینما منتظر بمانند.

رفتارهای بی علت و غیر منطقی خوردن
ذرت‌ بو‌داده‌ای که آنها دریافت کرده‌ بودند غیر عادی بود. کیفیت ذرت‌های ‌بو‌داده افتضاح بود. این ذرت‌ را پنج روز پیش درست کرده بودند. آنقدر مانده بود که زیر دندان صدا می‌داد. بعدها یکی‌ از تماشاچی ها ذرت ها را به فوم‌های چوب پنبه ای (یونالید) تشبیه کرد.

به هر نفر یک پاکت جدا‌گانه داده بودند تا لازم نباشد کسی سهم خود را با دیگری قسمت کند. به بعضی از تماشاگران پاکت های با اندازه متوسط داده‌ بودند و به بعضی دیگر پاکت ‌های با سایز بزرگ.

تمام پاکت ‌ها به اندازه کافی بزرگ انتخاب شده بودند که هیچ‌ کدام از تماشاگران نمی توانست تمام ذرت ها را بخورد. در این تحقیق، محققان می خواستند بفهمند، آیا افرادی که پاکت بزرگ تر دریافت کرده‌اند، بیشتر خواهند خورد؟!

درواقع به طور خاص مورد تحققیق این بود که آیا کسی که، ذرت بیشتری دریافت کرده، نسبت به کسی که ذرت کمتری دریافت کرده، بیشتر خواهد خورد؟ ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...



برچسب ها: لاغری , کم خوری , تغییر ,
[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]