چی بخورم لاغر بشم؟

چهارشنبه 11 اسفند 1395
8:01
Ava

چی بخورم لاغر بشم؟

همه دنبال این هستند که چی بخورم لاغر بشم؟ در صورتیکه برای لاغر شدن، چیزی نباید خورد. مشکل اصلی چاق ها این است که دائم به فکر خوردنند! در حالیکه افراد لاغر به خوردن اصلا فکر هم نمی کنند.

مشکلِ پیدا کردن چیزی برای خوردن

از آن جایی که ما به لاغری بیشتر فکر می کنیم، به ایجاد یک سبک زندگی خوب بی توجه هستیم. فکر کردن به غذا باعث می شود، مدام در فکر تهیه یک غذا سالم، یا بهترین زمان برای غذا خوردن باشیم. مثلا اینکه صبحانه چی بخورم؟ یا میان وعده عصر را چه ساعتی بخورم؟

واقعا نیاز هست که دائما، حتی غذا های کم کالری بخوریم؟ اجباری داریم دائما کرفس و کاهو بخوریم؟! یا نون سبوس دار جو و بیسکوئیت ساقه طلایی؟ خب می توانیم منتظر شویم هر زمان که گرسنه شدیم، بخوریم. اینطوری هم معده را بی جهت پر نکرده ایم، هم فکرمان را مشغول نکردیم.

پس چی بخورم لاغر بشم؟

قبل از هر چیز، این را بدانید که بهترین کار برای افزایش سرعت لاغری، نوشیدن روزانه هشت لیوان آب می باشد. اینطوری تعادل چربی بدن و آب بدن را برقرار می کنید. همینطور اختلالات گوارشی مثل یبوست را هم از بین می برید. ضمن اینکه سرعت سوخت و ساز یا همان متابولیسم را هم افزایش می دهید. از همه مهم تر اینکه کم آبی در دروان کاهش وزن ممکن است باعث از دست رفتن طراوات و شادابی پوست شود.

میوه و سبزی

تامین آب بدن بوسیله میوه ها، هم می تواند پیشنهاد خوبی باشد. میوه های آب دار، یک صبحانه لذیذ و همینطور یک میان وعده دلچسب در طول روز هستند. میوه ها با تامین ویتامین های ضروری بدن، کم ضررترین خوراکی های ممکن برای کاهش وزن و لاغری محسوب می شوند. میوه هایی از قبیل:

ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...


سایت منبع لاغری و رژیم لاغری کاهش وزن


برگرفته از نوشته چی بخورم لاغر بشم؟


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]