نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت

يکشنبه 20 مرداد 1398
8:33
Ava

نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت _ تعطیلات تابستونی هستش و، فصل مسافرت و گردش و تفریح… اما واسه یه آدم چاقی که دارهرژیم لاغری رو دنبال میکنه؛ سفر به همان اندازه که می‌تواند لذت‌بخش و مفرح باشد، میتونه ضدحال و پشیمونی به بارآور هم باشه…! طوری که در آخر سفر حس می‌کنید دل‌تان می‌خواهد همیشه در خانه بمانید و همان سالاد و آب سبزیجات همیشگی خودتان را بخورید.


خب این خیلی طبیعی کسایی که رژیم دارند، توی مسافرت دچار محدودیت هستند؛ و شرایطی دارند که نمی‌توانند رژیم غذایی سالم خودشون را حفظ کنند. چون توی سفر به اندازه‌ی کافی با محل اقامت‌شان آشنا نیستید و نمی‌توانید از همان‌ فروشگاه همیشگی‌ نان چاودار، شکر یا برنج قهوه‌ای بخرند. خیلی از هتل‌ها هم نان رژیمی یا پنیر کم‌چرب برای صبحانه سرو نمی‌کنند و خیلی از محدودیت‌های دیگر؛ که در سفر وجود دارد که می‌تواند برنامه غذایی را مختل کند. و مانع حفظ تغذیه سالم ما شود.


و این در حالیکه، خیلی ها سفر را برای خوراکی هایی که در مسیر می خورند دوست دارند! چون آدم همش در طول سفر به رستوران می رود و بیشتر وقت ها با غذاهای رنگارنگ شهرهای دیگر سر و کار داره، که دلش می خواهد اون غذاها را امتحان کنه.


در ادامه‌ی این برنامه می‌خواهیم درباره‌ی تغذیه در سفر با هم صحبت کنیم.با ما من، پس همراه علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدنباشید، تا نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت به شما بگوییم که مطمئن هستم با انجام آن ها میتونید تغذیه سالمتری توی مسافرت داشته باشید. ادامه مطلب در سایت منبع....

منبع مدیریت استراتژیک بدن برای لاغری کاهش وزن چاقی

برگرفته از نوشته نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]