گیج شدن در رژیم لاغری

يکشنبه 1 مهر 1397
11:23
Ava

گیج شدن در رژیم لاغری _ خیلی خوب است که از تاثیرات مواد غذایی بر روی بدن خود آگاهی داشته باشیم. اما اگر این اطلاعات بیش از اندازه و از طریق منابع گوناگون باشد، نوعی گیج شدن را در ما به وجود خواهد آورد.

به عنوان مثال زیاد می شنوید که گفته می شود مصرف کربوهیدرات ها را کنار بگذارید، یا از خوردن چربی دست بکشید. حتی اینکه گفته می شود، نمک کمتری هم مصرف کنید، به معنای حذف کامل آن نیست.

به عنوان مثال، برخی از افراد زمانی که از میزان چربی موجود در آجیل ها باخبر می شوند، از خوردن آنها دست می کشند. در صورتی که این نوع چربی غیر اشباع شده اگر به میزان کافی مورد مصرف قرار گیرد، مفید هم است.


گیج شدن در رژیم لاغری

موارد مشابه دیگری هم، مانند عدم مصرف میوه به دلیل وجود قند موجود در آن نیز بسیار شنیده می شود. اما باید دانست که خوردن یکسیب می تواند خیلی متفاوت تر از یک آبنبات باشد.

مصرف میوه، سبزیجات و غلات در کنار میزان متوسط و به اندازه گوشت، ماهی و لبنیات، هنوز هم بهترین روش خوردن غذا به حساب می آید؛ و البته که خوردن یک بستنی در هنگام صبح گزینه مناسبی به حساب نمی آید.


بنابراین بهترین راهکار برای جلوگیری از گیج شدن در رژیم لاغری این است که به خوردن تمام انواع مواد غذایی ادامه دهید و به سیزده توصیه ایی که در ادامه این متن به آنها پرداخته شده بی توجه باشید. ادامه مطلب در سایت منبع....


برگرفته از نوشته گیج شدن در رژیم لاغری

[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]