فکرتان را تغییر دهید تا همه چیز تغییر کند ۲

پنجشنبه 4 مرداد 1397
13:51
Ava

فکرتان را تغییر دهید تا همه چیز تغییر کند ۲ _ ادامه مطلب فکرتان را تغییر دهید تا همه چیز تغییر کند ۱

آیا استفاده از رویکرد ذهنی-جسمی فوایدی هم برای سلامتی تان به همراه خواهد داشت؟

– آیا فکر می کنید از مشاوره با یک متخصص پزشکی فایده ای خواهید برد؟

جلوی آینه بروید و یکی از این متخصص های پزشکی را خواهید دید. همه ی این متخصصین یک چیز می گویند: با استفاده از رویکرد جسمی-ذهنی، می توانید وقتی مشکلی از نظر سلامتی برای تان پیش می آید، به درک خود از آن مشکل اطمینان کنید.

– آیا احساس نگرانی، اضطراب، و فشار می کنید؟

این روزها حتی وقتی بیمار هم نباشید، برای سلامتی مان احساس نگرانی می کنید. استرس و فشارهای روحی، یکی از اصلی ترین مؤلفه های مشکلات مربوط به سلامتی بحساب می آید. این روزها دیگر آرامش و آسایش معنی خود را از دست داده است. به همین خاطر است که اکثر ما به دنبال راهی برای سالم ماندن هستیم.
موقعیت های استرس زا و تنش آور هیچوقت از بین نمی روند، اما با استفاده از رویکرد ذهن و جسم، یاد می گیرید که چطور هوشیارانه با این موقعیت ها برخورد کنید.
وقتی یاد بگیرید که چطور از مهارت های کنار آمدن و سازگار شدن با محیط استفاده کنید، قادر خواهید بود واکنش های عادتی خود را در موقعیت های استرس زا تغییر دهید. دنباله مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...

منبع مدیریت استراتژیک بدن


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]