لاغری و تغییر نگرش

يکشنبه 10 تير 1397
19:44
Ava

لاغری و تغییر نگرش _ تغییر نگرش شما نسبت به غذا و مثبت‌تر کردن آن به جای داشتن ِ نگرشی منفی، می‌تواند احتمال تداوم دادن به روندلاغری یا کاهش وزن را بیشتر کند. به جای اینکه روی افکار منفی‌تان نسبت به بدنی که دارید و غذایی که می‌خورید تمرکز کنید، بهتر است نگاه خود را تغییر دهید تا به جای شکست خوردن، شاهد موفقیت خود در این امر باشید.

در این مقاله راه‌هایی را خواهید شناخت، که با استفاده از آنها، می‌توانید نگرش خود را تغییر بدهید و با مثبت اندیشی و موفقیت به یک کاهش وزن ایده‌آل برسید.


نگرش قدیمی لاغری

دهه‌ها بود که رویکرد اصلی برای لاغری و کاهش وزن، گرسنگی دادن به خود، و ورزش‌های سنگین بود. تمرکز اصلی در این روش‌ها روی کم کردن کالری دریافتی برای تحریک بدن جهت چربی سوزی قرار داشت. هر چند که برای کاهش وزن و لاغری، این موضوع مهمی است، اما امروزه کارشناسان دریافته‌اند که لاغری و کاهش وزن، چیزی فراتر از صرفاً کم کردن کالری مصرفی یا انجام فعالیت‌های ورزشی شدید است!

برگرفته از نوشته لاغری و تغییر نگرش

سایت منبع مدیریت استراتژیک بدن


برچسب ها: لاغری ,
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]