لاغری با اعتماد به نفس

دوشنبه 24 آبان 1395
10:50
Ava

لاغری با اعتماد به نفس


لاغری نه تنها اندام شما را متناسب می کند، بلکه سطح سلامت روانی شما را نیز بالا می برد. مزایای روانی لاغری با اعتماد به نفس می تواند به اندازه مزایای جسمانی آن مهم باشد. بعضی از این مزایا همچون افزایش اعتماد به نفس ، نتیجه غیر مستقیم لاغری است. برای مثال وقتی لاغر می شویم و فرم اندام مان تغییر می کند، احساس رضایت بیشتری می کنیم.


دیگر مزایای لاغری با اعتماد به نفس

  • بالا رفتن عزت نفس
  • افزایش رضایتمندی
  • کاهش خطر افسردگی
  • کاهش تنش و فشار روانی
  • بهتر شدن کیفیت خواب

ریشه لاغری با اعتماد به نفس


چاقی مردم دلایل زیادی دارد. از زیاده روی در خوردن، تا تنبلی و کم تحرکی. اما جالب است بدانید که لاغری با اعتماد به نفس ، به مشکلات عاطفی ریشه دار در تجربه چاقی اشاره دارد.

شاید تعجب کنید از اینکه بفهمید علت نرسیدن به لاغری ، مربوط به چند معضل عاطفیحل نشده در گذشته است. بعنوان مثال کودکی که کمتر مورد توجه قرار بگیرد، احتمالا در بزرگسالی این خلاء را با غذا خوردن پر می کند. بعضی ها هم ممکنه با احساس تنهایی و زشتی بزرگ شده باشند و در بزرگسالی به غذا روی میاورند. تا احساس خود را بهتر کنند. در نتیجه با بدن خود محترمانه رفتار نمیکنند.


ریشه باورهای محدود کننده شما


مهم ترین چیزی که یکبار برای همیشه باید تشخیص بدهید، اینست که این باورها ، واقعیت ندارند. بیشتر باورها از همان کودکی و اغلب از بدو تولد تا هفت سالگی شکل می گیرند. در آن زمان باورهای خودمان را از نزدیکترین افراد پیرامونمان بدست میاوریم. افرادی همچون پدر و مادرها، معلمها و هر شخص مهم دیگری در زندگی. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...


منبع لاغری و چگونه لاغر شویم


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]