تنقلات و شکلات رژیمی

شنبه 15 آبان 1395
22:38
Ava

تنقلات و شکلات رژیمی

تنقلات و شکلات رژیمی محصولاتی هستند که در هنگام رژیم غذایی به شما کمک می کنند تا کمتر دچار هوس کاذب بشوید. در واقع بخشی از حافظه غذایی ما، مربوط به تصاویری است که از مواد غذایی به عنوان خاطره در ذهنخود ثبت کرده ایم.

هنگام محدود کردن مواد غذایی پر کالری ، می توان از این حافظه بصری استفاده کرد و به نوعی ویار کردن رو کنترل نمود. مثلا در مورد شکلات ها، قبل از هر چیز رنگ قهوه ای گرم آن ما رو بخودش جذب می کند.

حال اگر بتوانیم شکلاتی با همان رنگ اما با مواد اولیه کم کالری تهیه کرد، در حقیقت میشود هم هوس مان را کنترل کنیم، هم به نوعی ذهن را گول زد. به گفته اساتید علم برنامه ریزی عصبی کلامی ، ذهن ما قادر به تشخیص خوب و بد نیست و فقط چیزی را که باور می کند، می پذیرد. پس باور کنید که تنقلات رژیمی ، سالم تر و مغذی تر هستند اما به شکل شکلات تهیه شده اند. در ادامه طرز تهیه چند نوع تنقلات رژیمی ارائه می گردد:

ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...

منبع لاغری و رژیم لاغری


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]